Miejsce pracy: Radom
Twoje przyszłe zadania:
- Sprzedaż całego asortymentu oferowanego przez firmę na powierzonym regionie
- Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych
- Doradztwo i wsparcie techniczne klientów w wyborze produktów z asortymentu oferowanego przez firmę – analiza potrzeb klienta
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa obecnych klientów firmy w pełnym zakresie potrzeb i oczekiwań klienta
- Przygotowywanie ofert handlowych
- Budowanie długofalowych relacji z klientami
- Monitorowanie rynku, analiza konkurencji, aktywne reagowanie na zmiany rynkowe i przekazywanie informacji
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia min średniego
- Umiejętności budowania długofalowych relacji z klientami
- Znajomości technik sprzedaży i umiejętności dobrej organizacji czasu pracy
- Umiejętności autoprezentacji i prezentacji oferty produktowej
- Wysokiej motywacji do realizacji celów sprzedażowych, zdobywania nowych klientów, budowania własnego portfela klientów
- Umiejętności pracy pod presją czasu
- Prawa jazdy kat. B – czynne
- Biegłej znajomości obsługi komputera i pakietu Office
Kandydatom oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Pracę i karierę w renomowanej firmie
- Atrakcyjny system wynagradzania plus system premiowy – premia miesięczna, uzależniona od Twoich wyników sprzedaży
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne (produktowe i sprzedażowe)
- Możliwość rozwoju kariery zawodowej w strukturach firmy
- Indywidualne wsparcie kierownika handlowego